Результати моніторінгу якості освіти 2020-2021 н.р. (документ в Microsoft Word)
ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В МОЛОДШІЙ ГРУПІ № 1 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
РІВНІ | БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ | |||||||
ОСВІТНІ ЛІНІЇ | ||||||||
Особистість дитини |
Дитина в
соціумі |
Дитина в
природному довкіллі |
Дитина
в світі культури |
Гра дитини | Дитина в
сенсорно- пізнавальному просторі |
Мовлення
дитини |
Загальний висновок |
|
ВИСОКИЙ | 2/14% | 2/14% | 2/14% | -/- | 1/6% | 3/18% | -/- | 2/14% |
СЕРЕДНІЙ (достатній) |
14/86% | 6/40% | 11/72% | 9/60% | 9/60% | 9/60% | 5/33% | 8/53% |
НИЗЬКИЙ | -/- | 8/46% | 3/14% | 7/40% | 4/22% | 4/22% | 11/67% | 6/33% |
ВСЬОГО ДІТЕЙ – 16
ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ № 3 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
РІВНІ |
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ |
|||||||
ОСВІТНІ ЛІНІЇ |
||||||||
Особистість дитини |
Дитина в
соціумі |
Дитина в
природному довкіллі |
Дитина
в світі культури |
Гра дитини |
Дитина в сенсорно- пізнавальному просторі |
Мовлення
дитини |
Загальний висновок |
|
ВИСОКИЙ |
2/10% |
2/10% | 1/5% | -/- | -/- | 1/5% | 2/10% | 1/5% |
СЕРЕДНІЙ (достатній) |
14/75% |
15/80% |
16/85% |
19/100% |
16/85% |
15/80% |
15/80% |
16/85% |
НИЗЬКИЙ |
3/15% | 2/10% | 2/10% | -/- | 3/15% | 3/15% | 2/10% |
2/10% |
ВСЬОГО ДІТЕЙ – 19
ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В МОЛОДШІЙ ГРУПІ № 4 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
РІВНІ |
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ | |||||||
ОСВІТНІ ЛІНІЇ |
||||||||
Особистість дитини |
Дитина в
соціумі |
Дитина в
природному довкіллі |
Дитина
в світі культури |
Гра дитини | Дитина в
сенсорно- пізнавальному просторі |
Мовлення
дитини |
Загальний висновок |
|
ВИСОКИЙ |
1/9% |
3/27% | 2/18% | -/- | 4/29% | -/- | -/- |
3/17% |
СЕРЕДНІЙ
(достатній) |
6/55% |
3/27% | 5/45% | 7/53% | 4/30% | 5/45% | 1/10% |
4/33% |
НИЗЬКИЙ |
4/36% |
5/46% | 4/37% | 6/47% | 5/41% | 6/55% | 10/90% |
6/50% |
ВСЬОГО
ДІТЕЙ |
11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 |
13 |
ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СТАРШІЙ ГРУПІ № 5 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
РІВНІ |
БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ |
|||||||
ОСВІТНІ ЛІНІЇ |
||||||||
Особистість дитини |
Дитина в
соціумі |
Дитина в
природному довкіллі |
Дитина
в світі культури |
Гра дитини | Дитина в
сенсорно- пізнавальному просторі |
Мовлення
дитини |
Загальний висновок |
|
ВИСОКИЙ |
-/- |
-/- | -/- | 4/15% | -/- | 2/7% | -/- |
2/3% |
СЕРЕДНІЙ (достатній) |
27/100% |
27/100% | 26/96% | 23/85% | 27/100% | 23/85% | 27/100% |
24/95% |
НИЗЬКИЙ |
-/- |
-/- | 1/4% | -/- | -/- | 2/7% | -/- |
1/2% |
ВСЬОГО ДІТЕЙ – 27
ДІАГНОСТИКА МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
РІВНІ |
ГРУПИ |
||||
1 | 3 | 4 | 5 |
ВСЬОГО |
|
ВИСОКИЙ |
2/16 | 1/5 | 3/21 | 4/14 | 10/13 |
СЕРЕДНІЙ (достатній) |
10/59 | 11/59 | 10/71 | 23/83 |
54/70 |
НИЗЬКИЙ | 4/25 | 7/36 | 1/8 | 1/3 |
13/17 |
ДІАГНОСТИКА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ГРУПА |
КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ | РІВЕНЬ | ВІДСОТОК | |||
початок
року |
кінець
року |
початок
року |
кінець
року |
початок
року |
кінець року |
|
№1 (молодша) |
16 | В-3
С-9 Н-4 |
18% 57% 25% |
|||
№3 (середня) |
19 | В-5
С-8 Н-6 |
26% 43% 31% |
|||
№4 (молодша) |
13 | В-4
С-5 Н-4 |
30% 40% 30% |
|||
№5 (старша) |
28 | В-7
С-16 Н-5 |
25% 58% 17% |
|||
ПО ДНЗ |
76 | В-19
С-38 Н-19 |
25% 50% 25% |