Результати моніторингу якості освіти 2020-2021 н.р.

Результати моніторінгу якості освіти 2020-2021 н.р. (документ в Microsoft Word)

 

ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В МОЛОДШІЙ ГРУПІ № 1 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РІВНІ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ
ОСВІТНІ ЛІНІЇ

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в

природному

довкіллі

Дитина

в світі

культури

Гра дитини Дитина в

сенсорно-

пізнавальному

просторі

Мовлення

дитини

Загальний

висновок

ВИСОКИЙ 2/14% 2/14% 2/14% -/- 1/6% 3/18% -/- 2/14%

СЕРЕДНІЙ

(достатній)

14/86% 6/40% 11/72% 9/60% 9/60% 9/60% 5/33% 8/53%
НИЗЬКИЙ -/- 8/46% 3/14% 7/40% 4/22% 4/22% 11/67% 6/33%

ВСЬОГО ДІТЕЙ – 16

 

ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ № 3 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РІВНІ

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ

ОСВІТНІ ЛІНІЇ

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в

природному

довкіллі

Дитина

в світі

культури

Гра дитини

Дитина в

сенсорно-

пізнавальному

просторі

Мовлення

дитини

Загальний

висновок

ВИСОКИЙ

2/10%

2/10% 1/5% -/- -/- 1/5% 2/10% 1/5%

СЕРЕДНІЙ

(достатній)

14/75%

15/80%

16/85%

19/100%

16/85%

15/80%

15/80%

16/85%

НИЗЬКИЙ

3/15% 2/10% 2/10% -/- 3/15% 3/15% 2/10%

2/10%

ВСЬОГО ДІТЕЙ – 19

 

ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В МОЛОДШІЙ ГРУПІ № 4 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РІВНІ

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ

ОСВІТНІ ЛІНІЇ

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в

природному

довкіллі

Дитина

в світі

культури

Гра дитини Дитина в

сенсорно-

пізнавальному

просторі

Мовлення

дитини

Загальний

висновок

ВИСОКИЙ

1/9%

3/27% 2/18% -/- 4/29% -/- -/-

3/17%

СЕРЕДНІЙ

(достатній)

6/55%

3/27% 5/45% 7/53% 4/30% 5/45% 1/10%

4/33%

НИЗЬКИЙ

4/36%

5/46% 4/37% 6/47% 5/41% 6/55% 10/90%

6/50%

ВСЬОГО

ДІТЕЙ

11 11 11 11 11 11 11

13

 

 

ДІАГНОСТИКА ЗА БАЗОВИМ КОМПОНЕНТОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СТАРШІЙ ГРУПІ № 5 НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РІВНІ

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ

ОСВІТНІ ЛІНІЇ

Особистість

дитини

Дитина в

соціумі

Дитина в

природному

довкіллі

Дитина

в світі

культури

Гра дитини Дитина в

сенсорно-

пізнавальному

просторі

Мовлення

дитини

Загальний

висновок

ВИСОКИЙ

-/-

-/- -/- 4/15% -/- 2/7% -/-

2/3%

СЕРЕДНІЙ

(достатній)

27/100%

27/100% 26/96% 23/85% 27/100% 23/85% 27/100%

24/95%

НИЗЬКИЙ

-/-

-/- 1/4% -/- -/- 2/7% -/-

1/2%

ВСЬОГО ДІТЕЙ – 27

 

ДІАГНОСТИКА МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ

НА ПОЧАТОК 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

РІВНІ

ГРУПИ

1 3 4 5

ВСЬОГО

ВИСОКИЙ

2/16 1/5 3/21 4/14 10/13

СЕРЕДНІЙ

(достатній)

10/59 11/59 10/71 23/83

54/70

НИЗЬКИЙ 4/25 7/36 1/8 1/3

13/17

 

 

ДІАГНОСТИКА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ГРУПА

КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ РІВЕНЬ ВІДСОТОК
початок

року

кінець

року

початок

року

кінець

року

початок

року

кінець

року

№1 (молодша)

16   В-3

С-9

Н-4

 

18%

57%

25%

 

№3 (середня)

19   В-5

С-8

Н-6

 

26%

43%

31%

 

№4 (молодша)

13   В-4

С-5

Н-4

 

30%

40%

30%

 

№5 (старша)

28   В-7

С-16

Н-5

 

25%

58%

17%

 

ПО ДНЗ

76   В-19

С-38

Н-19

 

25%

50%

25%