МЕРЕЖА ГРУП

 

Група №1

Група №2

Група №3

Група №4

Група №5

 

Організація життєдіяльності дітей протягом дня на вересень 2020 р.

на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)

РЕЖИМНИЙ МОМЕНТ

ВІКОВА ГРУПА

Перша молодша

№ 2

Друга молодша

№ 1, 4

Середня

№ 3

 

Старша

 № 5

 

Ранковий прийом дітей на вході в дошкільний навчальний заклад з дотриманням соціального дистанціювання  (не менше 1,5 м); початкове вимірювання температури дітей з відміткою у журналі «Температурний скринінг дітей».

На груповій ділянці: спостереження, додаткові форми роботи (ігри, читання, математичні скриньки тощо), індивідуальна робота з різних освітніх ліній (з дотриманням дистанціювання)

6.00-7.55 6.00-8.00 6.00-8.10 6.00-8.00
Ранкова гімнастика на ігровому майданчику групи  з дотриманням дистанціювання, з обмеженням фізичного контакту, за відсутність додаткового спортивного обладнання 7.55-8.00 8.00-8.08 8.10-8.18 8.00-8.10
Вхід дітей в групове приміщення, переодягання

1підгрупа (до 10 осіб)

2 підгрупа

 

8.00-8.15

8.15-8.30

 

8.08-8.20

8.20-8.30

 

8.18-8.35

8.35-8.50

 

8.10-8.25

8.25-8.40

Підготовка до сніданку

Закріплення навичок поведінки під час  проведення культурно – гігієнічних заходів, миття рук на відстані 1,5 м

8.30-8.40 8.30-8.40 8.50-9.00 8.40-8.50
Сніданок з дотриманням дистанціювання дітей за столом. Розвиток та закріплення культурно-гігієнічних навичок, формування навичок з самообслуговування (не більше 10-12 осіб одночасно) 8.40-9.10 8.40-9.10 9.00-9.35 8.50-9.20
Заняття 9.10-10.00 9.10-10.20 9.35-10.50 9.20-10.30
Підготовка до прогулянки, вихід з будівлі на ділянку ( шикування в колону по одному  при виході  з приміщення, дотримуючись дистанції 1,5 метру)

1 підгрупа (до 10 осіб)

2 підгрупа

 

 

10.00-10.15

10.15-10.30

 

 

10.10-10.25

10.25-10.40

 

 

10.50-11.05

11.05-11.20

 

 

10.30-10.45

10.45-11.00

1-а прогулянка

Всі заходи за планом з дотриманням соціального дистанціювання, мінімального  фізичного контакту  між учасниками освітнього процесу, з обмеженням додаткового обладнання: навчальна діяльність протягом прогулянки відповідно до розкладу занять

10.15-11.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.25-11.40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.05-12.20

 

 

 

 

 

 

 

 

10.45-11.45

 

 

 

 

 

 

 

 

Повернення з прогулянки (шикування в колону по одному  при поверненні в приміщення, дотримуючись дистанції 1,5 м)

1 підгрупа

2 підгрупа

 

 

 

 

11.10-11.25

11.25-11.40

 

 

 

 

 

11.40-11.55

11.55-12.10

 

 

 

 

 

12.20-12.35

12.35-12.50

 

 

 

 

11.45-12.00

12.00-12.20

Підготовка до обіду, водні процедури

(одночасно в ванній кімнаті  повинно знаходитись не більше 2 дітей)

11.40-11.50

 

 

 

12.10-12.30

 

 

 

12.50-13.00

 

 

 

 

 

12.20-12.30

 

 

12.30-13.00

заняття

Поточний температурний скринінг 11.50-12.00 12.30-12.40 13.00-13.10 13.00-13.10
Обід

Розвиток та закріплення культурно-гігієнічних навичок, формування навичок з самообслуговування

(не більше 10-12 осіб одночасно)

12.00-12.50 12.40-13.20 13.10-13.50 13.10-13.50
Підготовка до сну

Закріплення навичок поведінки під час  проведення культурно – гігієнічних заходів: підготовка до сну, відвідування туалету, поступове вкладання в ліжка

12.50-13.00 13.20-13.30 13.50-14.00 13.50-14.00
Сон (відстань між ліжками 1,5 метри) 13.00-15.00 13.30-15.10 14.00-15.20 14.00-15.15
Поступовий підйом

гімнастика пробудження, водні та гартувальні процедури  з дотриманням карантинних заходів

15.00-15.15 15.10-15.20 15.20-15.30 15.15-15.25
Полуденок 15.15-15.45 15.20-15.50 15.30-16.00 15.25-15.55
Поточний температурний скринінг 15.45-15.55 15.50-16.00 16.00-16.10 15.55-16.05
Підготовка до прогулянки, вихід з будівлі на ділянку ( шикування в колону по одному  при виході  з приміщення, дотримуючись дистанції 1,5 метру)

1 підгрупа (до 10 осіб)

2 підгрупа

 

 

 

 

15.55-16.10

16.10-16.25

 

 

 

 

 

16.00-16.15

16.15-16.30

 

 

 

 

 

 

16.10-16.25

16.25-16.40

 

 

 

 

 

 

16.05-16.20

16.20-16.35

 

Прогулянка ( рухливі ігри, індивідуальна робота з розвитку рухів,  індивідуальні ігри  дітей. Спостереження за явищами природи, транспортом, трудове виховання, індивідуально – корекційна робота, хвилинки – емпатії,  образотворча діяльність)

Повернення додому

16.10-18.00 16.15-18.00 16.25-18.00 16.20-18.00