ГРАФОМОТОРИКА ДЛЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ

Консультація для батьків 

ГРАФОМОТОРИКА ДЛЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ

Графомоторика – це не тільки розвиток дрібної моторики. Дане поняття набагато ширше і включає в себе: спосіб утримання олівця/ручки, силу натиску при малюванні, точність, ритмічність, темп і плавність рухів. Крім того, важливі довільність рухів і розвиток супутніх умінь, без яких не вийде ні малювати, ні писати: зорове сприйняття, увага, рухові навички.

Обвести контур, провести пряму, зигзаг або хвилясту доріжку – здавалося б, зовсім нескладно. Але ця робота вимагає серйозної роботи мозку і вільних, скоординованих рухів рук малюка. Якщо дитина добре справляється з графомоторними завданнями в дошкільному віці, надалі вона уникне багатьох проблем з успішністю в школі.

Складнішим варіантом графомоторики є відтворення зображень за поданим зразком. Ця форма роботи найчастіше використовується із дітьми старшого дошкільного віку, також можна практикувати при роботі із першокласниками.

Робота з графомоторними трафаретами нескладна, але вимагає обов’язкової участі дорослого. Не можна просто дати дитині картинку і сказати: «обведи».

Фахівці радять діяти так:

  1. Сприйняття контуру / візерунку. Розгляньте контур з малюком, знайдіть аналогії, на що він схожий, можна загадати дитині відповідну загадку.
  2. Водимо пальчиком по візерунку.
  3. Повторюємо малюнок пальчиком в повітрі.
  4. І лише потім можна обводити малюнок на папері. .

Займатися можна з дітьми вже з 3 років (для них є простіші завдання), але особливу увагу на розвиток графомоторних навичок потрібно звертати ближче до школи, приблизно з 5 років. …

Скачати продовження